niedziela, 19 listopada 2017

Best photoshoot I've ever had!

Wracam z powrotem na bloga! Tęskniłam za tym bardzo, ale brak czasu niestety nie pozwalał mi zbierać materiału na post. Mam zamiar kontynuować to, co zaczęłam kilka lat temu i spełnić się w tym w 100%! Liczę, że oglądalność moich wypocin znów wróci na wysokie miejsce i będę mogła się z Wami dzielić tym, co jest dla mnie ważne.

W tegoroczne wakacje zorganizowałam, z naprawdę uzdolnioną fotografką Weroniką Wójcik <klikamytu> , najlepszą sesję zdjęciową jaką kiedykolwiek odbyłam! 100% profesjonalizm, luźna, świetna atmosfera, a co najważniejsze - efekty zniewalające!! Polecam, polecam, polecam ♥ 
Jestem pewna, że to nie ostatni raz, kiedy pracujemy razem nad czymś ciekawym.
Sprawdźcie niżej jak nam wyszło! Zostawcie komentarz co sądzicie i jakie Wy macie pomysły na zdjęcia! Może sami jesteście fotografami albo tak jak ja, początkującymi "fotomodelkami"? :D









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz